Національний телеком оператор продовжує інвестувати у розвиток мобільного зв`язку, не зважаючи на масштабні військові дії.
З лютого 2022 року Київстар збільшив територію покриття мережі 4G у 19 областях України, де підключив до швидкісної передачі даних 3,5 населених пунктів.
Київстар спрямовує великі ресурси на підтримку обороноздатності України і допомогу суспільству. Своїм головним завданням компанія вважає забезпечення стабільного, надійного зв`язку. Для цього компанія продовжує будувати і збільшувати покриття мереж 4G.Так з лютого 2022 року компанія Київстар модернізувала 3 тисячі базових станцій, підключивши на них сучасну технологію LTE-900. В основному це базові станції, які знаходяться у невеликих містах і селах з населенням до 2000 людей. Завдяки цьому збільшено ємність мережі і покращено якість 4G у 3500 населених пунктах у 19 областях України. Серед них – Вінницька, Дніпропетровська, Житомирська, Закарпатська, Івано-Франківська, Київська, Львівська, Одеська, Полтавська, Сумська та інші області України, де наразі не ведуться активні бойові дії.
Щоб користуватися надійним та швидким 4G інтернетом достатньо мати смарфон та SIM-картку, які підтримують цей стандарт зв`язку. Абоненти можуть безкоштовно заміни стару 3G картку на нову з 4G в будь-якому з 500 магазинів Київстар.
Крім того, для кращого задоволення потреб абонентів у якісному мобільному інтернеті Київстар у 2022 році збудував 140 нових базових станцій. З метою покращення якості зв`язку в регіонах інтенсивного дата-трафіку компанія також розпочала освоєння частот діапазону 2300 МГц, які отримала від держави на період дії військового часу в країні.
Від початку війни майже 5 мільйонів абонентів компанії переїхали з великих міст до невеликих селищ у межах своєї області, а ще 4 мільйони – переїхали з інших регіонів у Західні області України. У зв`язку з цим телеком оператор збільшує ємність мережі і покращує якість радіо покриття у місцях зростання інтернет-трафіку.
Від початку військових дій спеціалісти телеком оператора усунули тисячі аварійних ситуацій, які виникли внаслідок пошкодження телекомунікаційної інфраструктури, замінили майже 30 тисяч метрів зруйнованих волоконно-оптичних ліній, здійснили 3,5 тисячі ремонтних робіт на баштах стільникового зв’язку. Більш як 90% телеком інфраструктури компанії працює у штатному режимі, забезпечуючи зв`язок і швидкісний інтернет для потреб абонентів, державного сектору і приватних компаній.